onsdag 16 januari 2013

SUSPOD S02E02 -snacket efteråt



Nån som smakat Club-Mate t ex?



12 kommentarer:

Davas sa...

Nej.

Björn sa...

Fan, har inte lyckats lyssna än.

Axel sa...

Det är nästan otäckt hur centralstimulerande den är!

Daniel sa...

Vart köper man den?

Det som inte framgick i podden men som jag luskat ut i efterhand är att den är kolsyrad. Det är ett stort plus i min bok!

Axel sa...

Ica på Folkungagatan har ett rejält parti!

Davas sa...

Hur mycket oroar du dig för baksmällan när du dricker sånt här Axel? En risk jag ser är att den höga koffeinhalten leder till en anskrämlig huvudvärk så snart man inte upprätthåller sin dagliga dos av Club Mate. Har du märkt av några sådana symptom? Eller har du ännu inte trappat ned, sedan du gjorde dig den här nya bekantskapen?

Axel sa...

Jag har inte konsumerat i såna mängder att någon abstinensproblematik märkts av. Än. Jag tog faktiskt en hutt imorse, när jag kände mig sådär morgontrött och seg, och vips vart jag klarvaken och småsprang till jobbet. Jag använder inte så mycket centralstimulerande substanser annars så jag har ingen utecklad tolerans, och är alltså mycket mottaglig för effekterna.

Daniel sa...

Jag tycker vi ska landa ett sponsoravtal innan vi fortsätter promotea denna dryck

Axel sa...

👍

SirMoose sa...

http://www.clubmatesweden.se/

Axel sa...

Jag har för övrigt svårt att förstå att ingen kommenterat att jag lite diskret planterade Olle Möllers bok "Jag är oskyldig!" i bilden. Men jag vet att jag ibland kan vara lite krävande.

Johan seidefors sa...

Kolsyrat Iste!!!! Fantastiskt.